Am ajuns la o destinaţie extrem de bogată in informaţii
care ne ajută la reconstituirea traseului. Este bine de ştiut încă de la
început că relaţiile publice sunt, în fond, un produs american şi că
aici s-au născut. Din ce părinţi.....urmează să descoperim pe parcurs.
Dacă aruncăm o privire pe cele mai importante momente pentru Statele
Unite ale Americii ne dăm imediat seama că toate acestea au avut la bază
masive campanii de publicitate. Dar, mai mult decât atât...asa cum
spune un scriitor american, inclusiv popularea teritoriului s-a
consolidat pe o campanie extrem de importantă şi de impunatoare de PR.
Cum aşa? Chiar dacă teritoriul a fost descoperit în secolul XV de către
Columb, oamenii au început să migreze acolo abia în secolul XVII după
ce, prin comunicare, au fost răspândite pretutindeni mituri despre tărâmul făgăduinţei. Aceste
mituri despre locul perfect, despre paradis au fost transmise prin
discursuri, poezii, pliante, poveşti, broşuri, cărţi, evenimente. La ce
ne duce cu gândul acest lucru? La o veritabilă campanie de PR, evident.
De asemenea, documentele importante ale ţării precum Declaraţia de
independenţă, Constituţia au la bază concepte care susţin interesul
publicului, apară drepturile, deci la o înţelegere mai amănunţită putem
să le înţelegem ca fiind opere ale Relaţiilor Publice.
Tărâmul american
joi, 31 mai 2012
Publicat de
Andra T.
la
14:56
Trimiteți prin e-mail
Postați pe blog!
Distribuiți pe Twitter
Distribuiți pe Facebook
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu