Tărâmul american

joi, 31 mai 2012

          Am ajuns la o destinaţie extrem de bogată in informaţii care ne ajută la reconstituirea traseului. Este bine de ştiut încă de la început că relaţiile publice sunt, în fond, un produs american şi că aici s-au născut. Din ce părinţi.....urmează să descoperim pe parcurs.


          Dacă aruncăm o privire pe cele mai importante momente pentru Statele Unite ale Americii ne dăm imediat seama că toate acestea au avut la bază masive campanii de publicitate. Dar, mai mult decât atât...asa cum spune un scriitor american, inclusiv popularea teritoriului s-a consolidat pe o campanie extrem de importantă şi de impunatoare de PR. Cum aşa? Chiar dacă teritoriul a fost descoperit în secolul XV de către Columb, oamenii au început să migreze acolo abia în secolul XVII după ce, prin comunicare, au fost răspândite pretutindeni mituri despre tărâmul făgăduinţei. Aceste mituri despre locul perfect, despre paradis au fost transmise prin discursuri, poezii, pliante, poveşti, broşuri, cărţi, evenimente. La ce ne duce cu gândul acest lucru? La o veritabilă campanie de PR, evident.

        De asemenea, documentele importante ale ţării precum Declaraţia de independenţă, Constituţia au  la bază concepte care susţin interesul publicului, apară drepturile, deci la o înţelegere mai amănunţită putem să le înţelegem ca fiind opere ale Relaţiilor Publice.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu